من زن میخوام با این مشخصات

ازآنجا که امر ازدواج یکی از مهمترین اصول اجتماعی ، همچنین تشکیل خانواده یکی از مهمترین و
بنیادین ترین ساختارهای اجتماعی میباشد .
و همانطور که میدانید حضور یک پسر مجرد ( عذب؟ یا عزب ؟)‌در میان جمعی برای آن جمع موجبات
معصیت را فراهم میدارد ، لذا اینجانب از همین تریبون رسمی اعلام میکنم که
 
*.*.*من اصلا قصد ازدواج ندارم*.*.*
 
منتها دیگه خیلی اصرار میکنید …. چی بگم ؟ رشد قارچی آمار طلاق و رشد منفی ازدواج در جامعه
ما ، همچنین عدم تناسب تعداد دختران نسبت به پسران ( یعنی به ازای هر پسر پنج دختر ) بنده از
جان گذشتگی میکنم ، تن به ازدواج میدهم !
 
در همین راستا ، از تمامی علاقه مندان به وصلت و واجدین شرایط دعوت به عمل می آید
مشخصات خود را تا پایان وقت اداری امروزچهارشنبه مورخ نوزدهم : اردیبهشت سال جاری به همین ایمیل ارسال
نمایند تا ۳۰ سال دیگه که من پول دار شدم عقد بگیریم.
 
مهم: محدودیت سنی: فقط  19 تا  22 سال( برای حفظ جمع محوری عزیزانی که سنشون بالاتر
هستش میتونن به عنوان خواهر در معیت و پا در رکاب ما باشن:فرنگیا میگن فمیل فرند)
 
ادامه مطلب ...